Tak za sebou máme přezkoušení z normální části, dostali jsme razitko a podpis do kolonky "ready for abnormal phase". Za odměnu nám jen o 11 hodin později už hořel první motor, vypadnul první generátor, upadly nám první dveře a ztratili jsme prvního imaginárního pasažéra. Následovaly chuťovky jako emergency electric configuration nebo dual hydraulic failure, kdy na letadle funguje snad už jenom posádka a některé displeje. Přes všechno ostatní jsou varovné červené praporky a řídit letadlo lze jen za omezených povětrnostních podmínek, zvláště co se podmínek přiblížení na přistání týče. Letadlo je většinou degradováno až na CAT I, ale občas zvládneme i CAT II po množství všemožných resetů. Protože nás plánovači moc nešetří, jsou z nás noční tvorové a časy simulátorů od 00:00 do 04:00 nejsou vzácnou vyjímkou, tak až budete tenhle příspěvek číst, budeme už asi někde na konci výcviku nouzových postupů nebo, když uděláme přezkoušení, tak už konečně z naší bedny bude full flight. Potom už jen 7 lekcí, LOFT, SKILL TEST a LVO.
A potom už jed další hromada pozemních školení a 6 okruhů.
Držte palce a koukejte taky napsat nějaké komentáře!!! :-)
Sunday, March 15, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment